Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 14:24:12 MET DST

> Jakos nie spotkalem sie z narzekaniami posiadaczy Compaq na padanie
> dyskow. Moze szczesliwy zbieg okolicznosci, a moze ... Compaq sprawe
> wykryl wczesnie, i zmienil dostawce dyskow :-).

Jakos nie widzialem nigdy posiadacza Compaq'a ;->> :P Jesli Compaq'ow w
PL jest 1% wszystkich komputerow, to nie dziw sie, ze masz 1% awarii
dyskow w porownaniu z ogolem ;)

> Linia linia, a ile miales wersji przez ostani rok?
> I dlaczego jedna z nich niszczyla, nomen-omen - Caviary?

Nie niszczyla, zreszta zanim zniszczyla cokolwiek to mialem upgrade BIOSu
do plyty i firmwaru do dysku. A kolejnych wersji ASUSow bylo 3 czy 4, z
ktorych kolejne zachowwaly sie tak samo - byly rozszerzeniem
poprzedniczek dostosowanymi do nowo pojawiajacych sie mozliwosci
(chociazby MMX). Mimo to to nadal ta sama plyta ktora zachowuje sie tak samo.

> Powaga ma swoje odbicie w cenie :-). Compaq jest jeszcze bardziej
> powazny, ... no i jeszcze bardziej sie to odbija :-).

Oczywiscie bzdura. TCH jest TANSZY! Tyle ze ASUS nie moze byc w cenie
LuckyStar'a. A sprobuj qpic ASUSa w firmie krzak-mikrokomputery.
Zobaczysz ile zaplacisz. No chyba ze mowimy o lewym sprzecie, ale to juz
przestepstwo, wiec chyba nie powinnismy o tym tutaj (publicznie) mowic.

> W Dell Polska? Bo gdzies tam jednak w Dellu siedza prawdziwi fachowcy,
> do ktorych problemy docieraja, analizuja je, zmieniaja projekt plyty,
> itd... No coz - z Polski do USA droga daleka.

Co mnie obchodzi co zrobia fachowcy w Dell USA jesli moj sprzet sie
sypie, a u Dell Polska siedza sami kretyni? W TCH kretynow raczej nie
jest za wielu... ;-> Jak cos sie sypie, to zawsze dostaniesz konkretna
odpowiedz, rozwiazanie. Dell Polska Ci tego nie zapweni...

karpio