Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 23:26:32 MET DST

> Nastepne zamowienie jest za trzy miesiace :-) I znow trzeba kupic
> zestaw testowy, sprawdzic, zakupic reszte. A i tak Cie to nie uchroni
> od trafienia na doskonala partie Caviarow, ktorej zdarzalo sie padac w
> ciagu miesiaca :-).

Mialem przez jakis czas nie zabierac glosu w tym temacie przysluchujac
sie, bo i tak z tego nic nie wynika jak widac, ale tu mnie trafilo...
Dell i HP takze stosuja w swoich komputerach dyski WD, nie bardzo
rozumiem wiec, dlaczego u nich prawdopodobienstwo padu takowego dysku
mialoby byc mniejsze... No chyba ze w srodku sa Seagate, ktore seryjnie
nie padaja, tylko zwrotow pojedynczych jest z grubsza tyle samo. Czyli
albo wiesz ze masz granat w komputerze i czas zeby go wymienic (Caviar),
albo ktoregos dnia obudzisz sie z niespodzianka w spodniach...

A co do zamowien za trzy miesiace - pisalismy o ASUSach, o utrzymywaniu
po rok czsau tej samej linii produktow, ale widac to wszystko o kant
d...y potluc ;) I tak nie dociera, bo skladaq kojarzy sie z plyta S..
(nie, znow sie przyczepia)... z plyta LyckyStar, ktora jest rozna co
tydzien... Ale sa nie tylko takie skladaki. Wymienilem pare firm (akurat
nie chcialbym tutaj gloryfikowac swojej) - chociazby TCH, Selcom, Invar -
ktore sa na tyle powazne, ze zapewnia Ci odpowiednio wysokiej jakosci
sprzet, powtarzalny, bez wzgledu na to czy kupujesz go 10 czy 50 czy od
razu czy w odstepie polrocznym. A co do zasobu wiedzy supportu to smiem
twierdzic, ze w TCH jest z tym dwa rzedy wielkosci lepiej niz w Dellu, HP
itd...

Reszte napisze pozniej... Na razie jeszcze sie poprzysluchuje :)

karpio