Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 09:58:20 MET DST

> A co wtedy, gdy podlaczas i nie chodzi? Zwalasz na serwis markowego
> producenta? OK, zgoda - ale wtedy to juz jest klasyczny d*pochron.

Cos Ty sie tak uparl z tym dupochronem. Ja nie decyduje o zakupach sprzetu.
Gdybym decydowal to kupowalbym jeszcze lepszy i drozszy. Czy myslisz, ze
wielkie koncerny kupuja od HP, Compaqa czy Della bo jakis gosciu od
zamowien mysli tylko o ochronie swojego tylka. Wyobrazasz sobie, ze praca
informatyka polega na robieniu serwisu pecetow? Kupujac markowy sprzet mam
gwarancje, ze jeden problem z glowy. I moge sie zajac wazniejszymi
rzeczami. Moja praca kosztuje tak jak kosztuje przestoj w pracy osoby
ktorej pecet sie rozkraczyl.

Majsterkuje w domu. :-)

--
Marcin Madrzak