Re: Niesamowicie ważny problem z 486DX/100 - ale z AMDk5

Autor: Bogdan Kwietniak (valusia_at_hotmail.com)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 09:30:52 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> [...]

Znajomy ma u siebie podobna sytuacje. Co prawda w plycie pentiumowej,
ale
tez poczatkowo komputer po wlozeniu 2*SIMM *MB EDO wydal serie Beepow.
Empiryczne badania dowiodly, ze upchnal je odwrotnie - obrocone o 180
st.
zadzialaly prawie bez zarzutu. Mowie prawie bo obecnie nie jest w stanie
zainstalowac w'95. Setup idzie OK, a przy uruchamianiu wyrzuca komunikat
o 'krytycznym wypadku' w jakimstam obszarze. Moze ktos jest w stanie
podac
jakies sensowne rozwiazanie?