Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 12:56:39 MET DST

Marcin Madrzak <mmadrzak_at_wbk.com.pl> wrote:

: Cos Ty sie tak uparl z tym dupochronem.

Bo znam zycie. I slucham tego, co mowia dookola - a nie raz i nie dwa
slyszalem argumenty "kupuje MS i HP, bo jak cos nie dziala, to moge
powiedziec 'szefie, nie dziala, ale to nie moja wina, tylko serwisu
i supportu'".

: wielkie koncerny kupuja od HP, Compaqa czy Della bo jakis gosciu od
: zamowien mysli tylko o ochronie swojego tylka.

Nie tylko, ale takze - a czasem przede wszystkim :(

: Wyobrazasz sobie, ze praca informatyka polega na robieniu serwisu pecetow?

Skoro juz o tym mowa, to informatyk jest raczej dalece oddalony od spraw
sprzetu. Bardzo dalece. No, chyba ze mowimy o tzw. informatyku zakladowym :)

: Kupujac markowy sprzet mam gwarancje, ze jeden problem z glowy.

O ile na tym sprzecie ma biegac W95, to zgadzam sie w 100% - bo wtedy
kwestie efektywnosci sa i tak drugorzedne. Owszem, firma w ktorej
pracuje, s*a pieniedzmi, ale to nie znaczy jeszcze, ze ja musze te
pieniadze marnowac/wyrzucac.

--
	Leszek.