Re: Off topic: Dzieki za dyskusje bylo:Linux vs M$

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 08:41:02 MET DST

Ja sie wylaczam - dyskusja jest o tym co lepsze: Linux + kupa innego
softu (TeX, nakladki na TeX, makra, shelle, inne dodatki) vs Word alone.
Swoje zdanie o TeXie juz wyrobilem, a innych i tak nie przekonam.
A moje zdanie jest takie: TeX moze duzo, ale trzeba byc dobrym w Linuxie
i troche sie go nauczyc. Jest nawet ksiazka do niego w ksiegarni.
Konieczna jest jakas nakladka, bardziej skomplane rzeczy robi sie
makrami, ktore trzeba zainstalowac/zdobyc (?). Mozna pisac wlasne za
pomoca wszystkich narzedzi z Linuxa.
Jednym slowem - za duzo zabawy jak dla mnie ale sobie zainstaluje w domu
i poogladam
Dzieki za opinie

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)