Re: Off topic: Dzieki za dyskusje bylo:Linux vs M$

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 12:51:50 MET DST

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

: softu (TeX, nakladki na TeX, makra, shelle, inne dodatki) vs Word alone.

Word alone = Word bez makr? Bo TeX'a nie da sie uzywac "saute" (no, niby
sie da, ale... :). Nawet plain to zbior zaklec/makr.

: A moje zdanie jest takie: TeX moze duzo, ale trzeba byc dobrym w Linuxie

Nie trzeba. TeX jest na wiele platform - na wiele wiecej, niz Word
kiedykolwiek bedzie.

: Konieczna jest jakas nakladka, bardziej skomplane rzeczy robi sie
: makrami, ktore trzeba zainstalowac/zdobyc (?). Mozna pisac wlasne za

Tak samo, jak pakiety makr do Worda :)

--
	Leszek.