Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 08:07:23 MET DST

Piotr Gackiewicz wrote:

> In pl.comp.pecet Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:
> Czy ty w ogóle wiesz, co to jest Tex? Bo mi się jakoś nie wydaje....
a i owszem, juz sie do tego przyznalem i stad ta dyskusja :)

> Po co komu WYSIWYG? WYSIWYM jest dużo praktyczniejszy!
Bzdura! no chyba ze masz za duzo atramentu/tonera i papieru

> I to jest zaleta Texa
no tos mnie ubawil..

> - praktyczność, a nie tysiąc i jeden ikonek.
a tu sie moge zgodzic - praktycznosc jest wazniejsza od ikonek...tyle ze
jedno drugiemu nie przeszkadza

> : archiwizerow, a na Linuxie tylko z paluszka: tar xvf bl ble ble?
> Prawdopodobnie nie wiesz również, co to ZIP... No to już twoja sprawa.
no to napisz co to jest wg ciebie?
Mozliwy jest tez naped ZIP, ale pisanie o nim w kontekscie Linuxa i
pracy magisterskiej nie ma sensu - czepiasz sie

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)