Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 13:37:34 MET DST

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:

> a i owszem, juz sie do tego przyznalem i stad ta dyskusja :)

Dyskusja? Skoro znasz tylko jeden przedmiot dyskusji, to mozesz tylko
o jednym cos powiedziec, a o drugi sie dopytywac.

> Bzdura! no chyba ze masz za duzo atramentu/tonera i papieru

A slyszeliscie Qlego o xdvi? Bo mi sie atrament wlasnie skonczyl, a
TeXowe produkcje se moge ogladac.

> no tos mnie ubawil..

> no to napisz co to jest wg ciebie?
> Mozliwy jest tez naped ZIP, ale pisanie o nim w kontekscie Linuxa i
> pracy magisterskiej nie ma sensu - czepiasz sie

Jest sobie taki dokumencik "A Gentle Introduction to TeX" - wzorki,
przyklady, co chwile inne formatowania. W sumie ze 70 stron sie
uzbiera. I wiesz ile zajmuje? Jakies 200KB. Jak go zrobisz w MSW i sie
zmiescisz ponizej 200KB, to masz u mnie piwo. Dwa nawet.

I o to chyba chodzi, a nie o czepianie sie - ze dokumenty MSW sa zbyt
krowiaste...

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala