Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Sat 12 Apr 1997 - 21:58:05 MET DST

On 1997-04-11 Grego said:
>sie masowy. A dzis? Kto dzis uwierzy ze internet w ktorym nie bylo
>WWW mogl byc piekny? "srodowisko znakowe? przeciez to przezytek"
>(cytat z tej listy) i tak dalej. No i idzcie na ten WEB i patrzcie.
>99% jego zawartosci to gowno, tyle ze opakowane w bardzo kolorowy
>papierek. I to pier****nie dziennikarzy o mozliwoscie wypowiedzenia
>sie na skale globalna, jaka daje KAZDEMU wlasnie web. Tyle ze ...
>wiekszosc z tych autorow home page nawet pod budka z piwem nie
>mialoby tyle do powiedzenia zeby ktos mial ochote ich sluchac, a
>pchaja sie na skale GLOBALNA.

Wlasnie odwiedzilem strone CCI, producentow
Multiuser DOS i znalazlem tam napis, ze pewne
informacje mozna odczytac tylko poslugujac sie
przegladarka graficzna! Wyslalem do nich fax
gdzie w ostrych slowach zwrocilem im uwage, ze
kto jak kto, ale tworcy systemu wielouzytkownikowego
do pracy w srodowisku znakowym nie powinni lekcewazyc
"swoich" uzytkownikow i podawac informacje czytelne
wylacznie w trybie graficznym. Na razie ich zamurowalo
i moj fax milczy :-(((
W firmie gdzie od niedawna nadzoruje siec napadla na mnie
absolwentka Informatyki: co ja wyrabiam? Ona nie moze
wydrukowac z WORD'a bo drukarka podlaczona jest do
innego komputera (print server :-)))) i zamiast obrazkow
w tekscie pojawiaja sie robaki. A w ogole to powinienem
zainstalowc WORD'a dla wszystkich w sieci bo to jest
standard! I w ogole to ona jest po informatyce i zupelnie
nie rozumie co ja tu namieszalem!
Poniewaz bylo to w obecnosci wielu osob to musialem
zachowac sie grzecznie :-(((
A co bylo?
Drukarka w WORD' byla innego standardu niz ta, do ktorej
skierowano wydruk i komputer, do ktorego byla podlaczona
byl "not-logged-in". Wyjasnilem jej grzecznie, ze standardem
jest ASCII, a potem byla dyskusja o dokumentach w Internet'cie
i sie dowiedzialem ze standardem jest IE i Netscape :-(((
Ciekawe czego w tych szkolach ucza takich "informatykow"???
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;34;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive