Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 02:15:00 MET DST

On Sat, 12 Apr 1997 19:57:10 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>/> O, zaufaj, wbrew pozorom mozna to wykozystac bardzo czesto...
>/> Skoro nie wiesz, do czego moga sie przydac, to najwyrazniej nigdy ich
>/> nie uzywales... Poniewaz to glupie wytlumaczenie, a nie chce mi sie
>/> podawac przykladow, proponuje: zainstaluj choc na chwile DN, i sie tym
>/> pobaw... Sam zrozumiesz...
>
>Miałem kilka edytorów z blokami pionowymi, ale nigdy nie miałem
>potrzeby z tego korzystać, więc nadal nie rozumiem :(

O rety, taki przyklad z ostatnich minut.. Potrzebowalem HTML'a, w
ktorym po kolei pokazane sa obrazki z jakiegos katalogu... Kiedys
wzialbym sie za napisanie odp. programiku (notabene b. prostego), ale
pomimo ze w katalogu bylo prawie 500 gif'ow, to za pomoca DN i (
przede wszystkim) tych pion. blokow, robilem to ze 2 min...

>/> O, nie chodzi mi przeciez o to, ze zaznaczysz np. 5 plikow, a potem
>/> F5, i on przegra wszystkie piec... DN w takim wypadku wgra do pamieci
>/> wszystkie 5, a dopiero potem to nagra... Oczywiscie przy 5-ciu likasz
>/> nie widac roznicy w czasie, ale przy 5000 - owszem.
>
>A ile razy w roku kopiujesz gdzieś > 1000 plików ???

No, bez przesady !
(prawde mowiac, to kilka razy dziennie... But Fuck da Warez! )

>/> O, uzywam tego dosyc czesto... Szczegolnie w wypadkach, kiedy
>/> przenosze z BAT'ow linijke z wieloma parametrami... Ot, np. 200
>/> znakow. Chce Ci sie to przepisywac ?
>
>linijka z 200 znakami ???
>To ile tam było tych parametrów ???

Oj, bywa duzo wiecej... Bawil sie kolega kiedys taka nakladka
Windowsowa na WATCOM'a 10.6, ktora sie IDE nazywa ? Jesli tak, to
wiesz o czym mowie...

Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH
http://www.free.polbox.pl/t/tommyl