Re: Problem z CDD2600

Autor: Martin C. Misztal (misztal_at_imul.uni.lodz.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 00:43:21 MET DST

Odalo mi sie od razu zainstalowac CDD2600 pod W95.

Napisz czy:
 uzywasz osobnego terminatora czy tez terminujesz na pomoca nagrywarki
 jaki masz kontroler SCSI
 jakie oprogramowanie nie znajduje napedu

Mnie ta nagrywarka sypnela sie raz, gdy upadla ciezka ksiazka na biurko gdzie znajduje sie komputer.

Martin C. Misztal