Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 00:56:35 MET DST

>MedalistPro (ST56450A/ST52520A):
>Internal transfer up to 116Mb/s

co z tego wynika? internal transfer nic nikomu nie mowi, poza tym zwroc
uwage na "up to". taki zwrot oznacza, ze w praktyce wartosc 116Mbit/s
jest teoretyczna i nigdy nie wystepuje ;) to tak, jakbys napisal ze dyski
EIDE maja transfer "up to 22.2MB/s" - bedzie to w takim samym stopniu
prawdziwe...

> Average sustained transfer rate 6.8 MB/s
> Average seek 11

a ponizej dla Caviara:

> Average seek - 11.5

transfer (mierzony coretestem u mnie w komputerze) 9MB/s.

:)) te same dane mozna bardzo roznie interpretowac. ja ci wlasnie
wykazalem, ze zadna istotna roznica nie wystepuje ;)

>A tak swoja droga jak na 5W poboru mocy, to cos te dyski sa za cieple
>:-).

Caviarki LA nie sa cieple. Ba! Maja eletrronike 3/4 odkryta wlasnie w
miejscu ramienia z glowicami (najbardziej sie grzeje ta czesc mechaniki),
zas sama elektronika takze wydaje sie byc sporo zimniejsza. pod wzgledem
temperatury akurat Caviarki bija na glowe Seagate bo sa znacznie (!)
zimniejsze. widocznie nie sa az tak *wysilowane* ;->>>

karpio