Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 08 Apr 1997 - 18:12:49 MET DST

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

> a ponizej dla Caviara:

> transfer (mierzony coretestem u mnie w komputerze) 9MB/s.

A ile sa warte (core)testy?

Przed chwila specjalnie rozstalem sie z winda, wykonalem reboot aby
sie pozbyc cache'ow i zapuscilem coretesta na swoim dyziu.

Wynik: 11.6MB/s

Coretest jest v2.92, jesli to ma jakies znaczenie, dysk to Kwancik FB
TM 3.2G, ktory to mierzony za pomoca copy qq nul, jakoz i hdparmem
wyciaga 6 ze sporym hakiem (jak kto woli niecale siedem) meg/s.
(jakowoz tylko na zewnetrzej partycji).

Nie, wiem, czy to ten coretest (2.92) jest zapluskwiony, czy cos w nim
nie tak, ale ja do jego wynikow podchodze ze _sporym_ przymruzeniem
oka. Delikatnie rzec ujmujac.

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala