Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 17:52:48 MET DST

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: >MedalistPro (ST56450A/ST52520A):
: >Internal transfer up to 116Mb/s
: co z tego wynika? internal transfer nic nikomu nie mowi, poza tym zwroc
: uwage na "up to". taki zwrot oznacza, ze w praktyce wartosc 116Mbit/s
: jest teoretyczna i nigdy nie wystepuje ;)

Alez wystepuje, wystepuje. Odejmij od tego ~10% [odstepy miedzysektorowe
i inne narzuty] podziel przez 8 i dostaniesz transfer z pierwszych
cylindrow. Szkoda ze nie wiadomo ilu.

P.S. A dla 3.1G WD ujawnia internal transfer 104Mb/s

: > Average sustained transfer rate 6.8 MB/s
: > Average seek 11
: a ponizej dla Caviara:
: > Average seek - 11.5
: transfer (mierzony coretestem u mnie w komputerze) 9MB/s.

I teraz zachodzi pytanie czy coretest [ktory] mierzyl transfer z nosnika
czy z cache, czy to 6.8 MB jest srednia z calego nosnika, czy tez z
poczatku, tak jak mierza to zwykle programy testujace.

: :)) te same dane mozna bardzo roznie interpretowac. ja ci wlasnie
: wykazalem, ze zadna istotna roznica nie wystepuje ;)

Istotna nie, Seagety sa ciut szybsze. To po co pisac ze Caviary sa
najszybsze:-)

J.