Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 14:53:48 MET DST

Marek Sokol wrote:

> znowu ....
> seagate badz co badz produkuje dosyc dlugo twardziele. nie wiem jak wy,
> ale moj qmpel przywiozl sobie dysk z francji (seagate) i jakos mu przez 2
> lata nie padl. moze nie chodzi tak szybko, ale jest raczej pewny.
> wd'kow mialem pare, z tego dwa padly. nie wnioskuje z tego ze sa zle (niby
> daja trzy lata gwarancji - czyli zgodnie z teoria ekonomii kopia pod soba
> dolki ????) ale ze kupilem je nie tam gdzie powinienem.
> mam dziwne wrazenie ze jest to wina tylko i wylacznie _zrodla_. czyli
> [...]

Jesli kupujesz dysk na grzybie, to sie nie dziw, ze Ci pada. Przeciez
moga Ci wepchnac jakis zjechany bambosz, ktory przez rok mielil dema
na wystawie sklepowej.
A co do Seagate, to mam dwa zastrzezenia:
- maja bardzo ograniczone mozliwosci konfiguracji, do tego niewygodne
- sa okropnie kaprysne i gryza sie z dyskami innych producentow
Racja, ze sa raczej cichsze od WD.

pozdrowionka

--
Maciej Bartkowiak
Institute of Electronics and Telecommunication    phone: (+48 61) 782762