Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Emer Manix (rozpedek_at_us.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 05:11:00 MET DST

Czesc!
pozwolcie ze tez dorzuce swoje trzy grosze...
Przegladalem testy roznych dyskow pod katem zastosowan
audio/wideo. Testy zrobione przez producentow kart do
zgrywania wideo (cyfrowego oczywiscie) na twardziela.
Obejrzalem tez ich (tych od wideo) rekomendacje.
Wyszlo mi na to, ze najlepsze sa Barracudy (a to jest Seagate).
Mowa oczywiscie o SCSI (fast/wide) bo z IDE to calkiem inna
innosc. Przede wszystkim nie ma klopotow z 'gryzieniem sie'.
Z powyzszego wynika rowniez ze jak dobry do wideo -
to bedzie dobry do wszystkiego innego ;-), w szczegolnosci do
serwera, a to juz pokrywa w zupelnosci moje spektrum
zainteresowan (serwer/stacja do grafiki/biurkowiec).
Oczywiscie jak jest na to forsa... :-(((

Pozdrawiam
Mariusz rozpedek_at_us.edu.pl
The Reality that can be Precisely explained by words is not a true Reality.