Re: NAJLEPSZY TWARDY

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 14:22:03 MET DST

> . Seagate/IBM/Quantum -> dlugo, dlugo nic -> WD ->dluuuugo, dluuugo
>
> To chyba jakas pomylka. Seagate to straszne badziewie. Wlasnie WD
> sa calkiem niezle.

znowu ....
seagate badz co badz produkuje dosyc dlugo twardziele. nie wiem jak wy,
ale moj qmpel przywiozl sobie dysk z francji (seagate) i jakos mu przez 2
lata nie padl. moze nie chodzi tak szybko, ale jest raczej pewny.
wd'kow mialem pare, z tego dwa padly. nie wnioskuje z tego ze sa zle (niby
daja trzy lata gwarancji - czyli zgodnie z teoria ekonomii kopia pod soba
dolki ????) ale ze kupilem je nie tam gdzie powinienem.
mam dziwne wrazenie ze jest to wina tylko i wylacznie _zrodla_. czyli
sadze ze jest roznica m/dzy kupnem na grzybie i kupnem w sklepie (no moze
nie w polsce ...).
to, ze wedlug listowiczow wd'ki padaja (patrz- archiwum listy) swiadczy
tylko o tym, ze wd'kow sprzedaje sie wiecej w polsce ....

pozdrowka
marko

--
    ~~~ ~~~~ ~~~ /\O ~~ ~~ (_  phone:22-347804