Re: Nyce_guy - to jakis absurd!( bylo Re: 2 osoby skazane)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 05:52:59 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote in article
<199703200539.GAA00641_at_malcolm.rmnet.it>...
> Zas kretynstwem to nazywam, gdyz czasopismo fachowe nie powinno
> postepowac ZA czytelnikami lecz PRZED nimi.

Grego jako wydawca nie masz sznas. Zostan przy tym co robisz.

> Tych pisemek nie
> kupuja przeciez ludzie po to by czytac o tym co sami wiedza.

Nie, oni chca sie dowiedziec o tym czego uzywaja i co ich interesuja. A w
obu przypadkach to jest win.

> Chca sie czegos DOWIEDZIEC. Szukaja PRZEWODNIKA po nowym (dla
> wiekszosci z nich) swiecie komputerow i informatyki.
> A od kiedy to przewodnik postepuje ZA stadem baranow?
> Przewodnik postepuje na czele,natomiast ZA stadem moze isc
> co najwyzej pastuch z kijem, ktory najpierw popedzi je kilkakrotnie
> na hale aby sie podpasly a potem spokojnie do rzezni.

Podobja mi sie nawet te "ludowe" metafory ale chyab zgubiles z oczu fakt ze
nikt nie szuak przewodnictwa od magazynu, nikt nie chce tez aby mu jakis
redaktor z magazynu w czyms przewodzil. Cos tu mylisz Grego chyba ze mowisz
o magazynie dla hobbystow.

> Jak juz pisalem - rozumiem swietnie ze niewielu jest ludzi ktorzy
> robia czasopismo nie majac na celu dochodu. Rozumiem tez ze czasopismo
> komputerowe musi brac pod uwage to ze wiekszosc jego czytelnikow
> to uzytkownicy windy. OK. Niech poswieca wiec 80% powierzchni windzie.

Wiec to robia.

> Do tego miejsca - zgoda. Ale teraz pytanie: w jaki sposob poswiecac
> windzie to miejsce? Czyz nie mozna opisujac kolejne wytwory M$
> zaznaczac za kazdym razem: no coz, activeX to owszem pewien postep
> w porowaniu z obsranym OLE, ale i tak daleko temu do analogicznych
> technologii innych producentow, na dodatek w przeciwienstwie do
> standardow otwartych jak OMG CORBA - jest to standard proprietary
> i jako taki sluzy wylacznie powiekszaniu naszej zaleznosci od M$.

PC World bardzo czesto jest krytyczny wobec MS. Na liscie rekomendowanych
softwares nei ma duzo produktow MS. Ale PC World to nie lsita pecet, tu nie
mozna ludziom dawac rada w stylu: "jak wam nie dziala to sobie
zainstalujcie system ktorego nikt nie zna, brak do niego literaury kursow i
wogole calej bazy ale za to jest teoretycznie lepszy czyli OS/2".

> Czy nie mozna zaznaczac np. owszem, GUI w95 jest ladniutki i latwy
> w pierwszym kontakcie, ale daleko mu do technologii WPS z WARP'a.
> i tak dalej i tak dalej

Ale kogo to obchodzi jak tehcnologia jest pod WPS.
Co komu daje takie prownaniedkiey OS jest w USA nieznany pzoa pewnymi
waskimi srodowiskami? I to srodowiskami ktore PC World i podbnych czasopizm
nie czytuja.
Masz pod ten WPS tak dobre narzedia jakie sa pod windows?
Nie? To mozesz sobie swoj WPS w buty wlozyc.

> mozna tak w nieskonczonosc
> i to powinny robic cholerne pismaki, a nie zebym ja tracil moj
> cenny czas i zdrowie na obrone uzytkownikow komputerow nie przed
> Billem Gatesem ale przed nimi samymi, przed ich wlasna glupota
> i krotkowzrocznoscia.

Right, wpedz ich w OS/2. Za rok IBM bedzie mialo szefa ktory dla odmiany
wczesniej zarzadzal siecia tartakow i zdecyduje ze os/2 mu nie potzrebny do
niczego.
I ta masa userow zostanie z tym Twoim osem bez perspektyw.

> Czuje sie jak artysta, bo zdaniem Oscara Wilde'a
> o tym co artysta chcial powiedziec przez swoje dzielo
> dowiaduje sie zwykle dopiero od krytykow.

A nie jest tak ze wietrzysz tu spisek?
To Twoje ponizej, prawda?

> albo sprzedawczykami, ktorzy dobrze wiedza ale dla tych
> judaszowych srebrnikow sprzedaja nas wszystkich
> nas = uzytkownikow komputerow, uzytkownikow internetu, uzytkownikow
> wszystkich technologii informatycznych, ktore chcemy czy nie -
> beda mialy coraz wiekszy wplyw na nasze zycie.

       Pozdrawia Nyce Guy           Poczta: nyce_guy_at_irc.pl
        Chcesz posluchac radia po polsku poprzez Internet?
  Spojrz na: http://www.superlink.net/~sduchnow     dla USA
        lub: http://www.free.polbox.pl/s/sd000001   dla Polski
  The Surgeon General has determined that reading signatures
               may cause serious health problems.
  DO NOT LOOK AT THIS SIGNATURE THROUGH A MAGNIFYING GLASS!