Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl
Data: Wed 05 Mar 1997 - 05:09:45 MET

> A jak inaczej (szczere oburzenie :-)))

obiektowo. Programowanie strukturalne jest malo wydajne. Nie posiada
wielu mechanizmow umozliwiajacych znacznie lepszy opis modelowanego
zagadnienia.Czesto w roznych ksiazkach mechanicznych zalaczone sa
rozne knoty fortranowe i ciezko sie domyslec "co peta mial na mysli"
Z takich spektakularnych przykladow: Dzialania na macierzach.
W fortranie tylko przy pomocy zwyklych procedur. Przeciez tego sie nie
da czytac nie mowiac o efektywnym programowaniu. A ja w C++ mam
funkcje operatorowe ktore pozwalaja przypisac dzialania macierzowe
zwyklym operatorom arytmetycznym i wykonywac je po ludzku tzn.
DOWOLNE (a nie tylko jedno) wyrazenie macierzowe w JEDNEJ LINII z
nawiasami itp. To jest komfort pracy. To nie jest moze najwazniejsza
zaleta ale istotna.Bo wazne jest zeby programowanie bylo mozliwie
blisko problemu a nie jak w strukturalnym: Model matematyczny-duza i
gleboka przepasc i dopiero implementacja komputerowa tworzaca
niepotrzebnie "wlasny swiat".