Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 12:09:28 MET

lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

>Teraz to ja sie posmieje. Linux jako serwer plikow, w dodatku wydajny?
>Pod natywnym NFS, novelowym NCP, czy samba?
>Kto wymyslil sambe?

skoro pytasz. NetWare z NCP uchodzi za najszybszy serwer plikow.
Zdaje sie ze linuxowe NCP jest niecale 10% za netware, przy zachowaniu
wszystkich zalet systemow unixowych. i czy to wazne kto wymyslil sambe ?
wazne ze samba stala sie standardem sieciowym, i to dosyc szybkim.
no wiec czekam na ten smiech :))))

>Chciales chyba napisac ze producenci niestety usilnie pracuja nad
>wersjami pod 95 i NT, a wersja pod linuxa kosztowalaby ich za drogo
>:-).
>
>J.

faktycznie, za drogo. rynek linuxa nie jest jeszcze tak duzy
jak rynek windowzow. jak widac na zalaczonym obrazku, reklama czyni cuda.