Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 08:02:04 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

[...]
> Nie ma sprawy. Wymienie najpierw zalety linux'a w porownaniu z win95,
> a potem wady. oto one:
>
> Zalety:
[dluga lista]
> Wady:
[krotka lista]
> Wystarczy ? Jak widzisz zaden z punktow nawet nie zaczepia o osobe B.G.

Hehe, chyba sie nie zrozumielismy. Prosilem o argumenty nt tego co jest
skopane w unixie. Powolywano sie tu na madre ksiazki, broniono WNT i...
nic. A cytowany list tylko potwierdza moja teze. Produkty M$ nijak sie
maja do tez o bezpieczenstwie i niezawodnosci systemow. I tyle....
Pzdr :))))))

--
   _________
  |_   _|_ _| Tomasz Fidecki