Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 23:51:30 MET

"Marcin Jedrysiak" <jedrys_at_it.com.pl> wrote:

>Przykro mi, ale ja chyba zaliczam sie do tych pozostalych 10% ;-) Po prostu
>co miesiac przygotowuje kilka raportow po circa 40 stron (w Excelu
>oczywiscie), ktore tworza sie (prawie) automatycznie. Ja tylko wczytuje
>dane typu dbf i a reszte robi programik. Jak z tego wynika, nie moge nie
>uzywac Excela z czystego lenistwa -- po pierwsze nikt mi nie zaplaci za
>dodatkowe kilka dni spedzone na przygotowaniu makr, itp, a po drugie
>musialbym zainstalowac to nowe oprogramowanie w pracy. Nie zapominajmy, ze
>musialbym jeszcze kupic ten soft. Ja juz sie wystarczajaco wykosztowalem na
> [...]

Ponawiam pytanie. W czym jest lepszy Excel 7 od Excela 5 ?

Jak dotad nikt nie odpowiedzial, a moje pytanie nie jest
bynajmniej retoryczne. Nie mialem okazji pobawic sie Excelem 7,
bo nie mam gdzie zainstalowac Windows 95 - w pracy sie nie
odwaze (mam zbyt wazne dane na sieci, zeby podlaczac do niej
nie wiadomo co), a kazda z 3 prob posadzenia tego na moim domowym
komputerze konczyla sie wycieciem tablicy partycji.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl