Re: Windows 96

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 14:15:09 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> napisał(a) w artykule
<199702120159.CAA01424_at_malcolm.rmnet.it>...

Excela,

> wiec nie uzywaj Excel'a.
> proste.
> Dla 90% uzytkownikow komputera ktorzy czasem uzyja do czegos
> spreadsheet'a - w zupelnosci wystarczy ten IBM Works, ktore
> sa za darmo w WARPie. Jesli nie wystarczy - nie wierze zeby
> nie wystarczyla MESA/2 (wcale nie jedyny natywny arkusz dla OSa)
> to po drugie.
Przykro mi, ale ja chyba zaliczam sie do tych pozostalych 10% ;-) Po prostu
co miesiac przygotowuje kilka raportow po circa 40 stron (w Excelu
oczywiscie), ktore tworza sie (prawie) automatycznie. Ja tylko wczytuje
dane typu dbf i a reszte robi programik. Jak z tego wynika, nie moge nie
uzywac Excela z czystego lenistwa -- po pierwsze nikt mi nie zaplaci za
dodatkowe kilka dni spedzone na przygotowaniu makr, itp, a po drugie
musialbym zainstalowac to nowe oprogramowanie w pracy. Nie zapominajmy, ze
musialbym jeszcze kupic ten soft. Ja juz sie wystarczajaco wykosztowalem na
W95 i inne programy.

> po trzecie - chyba nie ma na swiecie uzytkownika windy 95
> ktory nie uzywalby aplikacji w3.x, wiec o co Ci chodzi?
> czyzby uzytkownie aplikacji w3.x pod w95 bylo "bardziej
> sensowne" niz uzywanie ich pod OS/2?
Dla Twojej informacji -- nie mam zainstalowanego zadnego oprogramowania dla
w3.x -- po prostu nie potrzebuje, wszystko jest w wersji "for Win'95 only).

> po czwarte - jest jeszcze argument moralny (ale o tym juz bylo)
> po piate - dlaczego do tej pory nie wyslales maila do microsoftu
> domagajac sie natywnej wersji Excel'a dla OS/2?
A po co, jezeli nie zamierzam sie przesiadac na ten system?

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl