Re: Windows 96

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 10:42:44 MET

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> napisał(a) w artykule
<33113a14.8754770_at_news.nask.pl>...
> "Marcin Jedrysiak" <jedrys_at_it.com.pl> wrote:

[...]
> Ponawiam pytanie. W czym jest lepszy Excel 7 od Excela 5 ?
>
> Jak dotad nikt nie odpowiedzial, a moje pytanie nie jest
> bynajmniej retoryczne. Nie mialem okazji pobawic sie Excelem 7,
> bo nie mam gdzie zainstalowac Windows 95 - w pracy sie nie
> odwaze (mam zbyt wazne dane na sieci, zeby podlaczac do niej
> nie wiadomo co), a kazda z 3 prob posadzenia tego na moim domowym
> komputerze konczyla sie wycieciem tablicy partycji.
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl

Roznice sa bardziej kosmetyczne - toszke wiecej funkcji, opcje pogrupowane
w innych miejscach, lepsze sprawdzanie pisowni, itp. Jedyna znaczaca zmiana
jest szybkosc dzialania -- u mnie Excel 7 dziala szybciej niz Excel 5 pod
Windows 3.11
Reasumujac, jezeli uzywasz Excela 5 to nie potrzebujesz robic upgrade'u.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl