Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 23:49:44 MET

"Marcin Jedrysiak" <jedrys_at_it.com.pl> wrote:

>Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> napisał(a) w artykule

>Nie chodzilo mi o roznice pomiedzy wersjami programow (BTW Excel 7 dziala
>mi szybciej niz wersja 6, ale to moze tylko wrazenie subiektywne), ale o
>natywnosc -- jezeli w OS/2 musze doinstalowac Windows zeby uzywac Excela,
>to ja dziekuje -- wydaje mi sie to troszeczke bez sensu.

Ja nie musialem doinstalowywac - mam 'niebieskiego' Warpa, z
kodem WIN-OS/2 zawartym w dystrybucji :-)

Notabene jest on troche inny, niz oryginalny MS - nie ma na
przyklad oddzielnego pliku wymiany, korzysta z pamieci wirtualnej
udostepnianych przez VDM OS-a. Czy musze tlumaczyc, jaki to ma
wplyw na stabilnosc windy ? :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl