Re: Jaki modem?

Autor: Experimento (jakub_at_polandmail.com)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 19:48:43 MET

/Ja używam USR Sportstera, który jest raczej drogim modemem ale uznałem
/że nie stać mnie na tanie rozwiązania, a koszt modemu - nawet 750 zł
/jest niczym w porównaniu kosztów eksploatacji. Zakładam że będę używał
/Inetu godzinę dziennie. Na miesiąc wychodzi to ponad 100 zł, czyli
/praktycznie koszt bardzo dobrego modemu to max pół roku korzystania z
/Inetu. Ja ze swojego jestem bardzo zadowolony, działa bardzo szybko i
/pewnie a już w tym miesiącu będę mógł go rozbudować do wersji x2
/(56kb/s). Jedyne problemy to fakt że czasami nie udaje sie uzgodnienie
/protokołów sieciowych lub dostaje informację ze "zostałem odłączony od
/komputera" jeszcze zanim sie zalogowałem. Myślę jednak ze to nie wina
/modemu tylko TP.sa i ich przeciążonych modemów.
/
/ LUKE

Ja mam bardzo tani Supra Faxmodem 14.000, tez korzystam z TP S.A. i nigdy
nie mialem takich problemow. Owszem czasem zrywa polaczenia, ale to
wszystko.
Polecam !!!

EXP