Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 19:39:24 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Alek Rachwald <merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl> wrote in article <

>Czy BG tak robi czy nie to kwestia sporna.

Dla mnie bezsporna. W tym ogolnym szalenstwie ostatnio znalazlem
tylko jedna mala firme software'owa, ktora nie wypuszcza knotow,
a konsekwentnie modernizuje i dokladnie przed wypuszczeniem testuje
swoj produkt. Nazywa sie Forte Inc.

>Faktem jest ze rynek (bo tu chodzi o rynek, market share i ogolnie
>pieniadze) wymaga ciaglego doplywu
>aplikacji. [...]

To akurat jest stwierdzenie bardzo sporne. Ja uwazam je za falszywe.
Chyba ze chodzi o aplikacje w sensie odziezowym, czyli cos takiego
naszywanego na bielizne :-)
Merle ma racje - jezeli jakis rynek tego wymaga, to rynek mody.
Komputerowy na pewno nie.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl