Re: Jaki modem?

Autor: Marek Otwinowski (mareko_at_bci.krakow.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 22:54:47 MET

Experimento wrote:

> /Ja używam USR Sportstera, który jest raczej drogim modemem ale uznałem
> /że nie stać mnie na tanie rozwiązania, a koszt modemu - nawet 750 zł
> /jest niczym w porównaniu kosztów eksploatacji. Zakładam że będę używał
> /Inetu godzinę dziennie. Na miesiąc wychodzi to ponad 100 zł, czyli
> /praktycznie koszt bardzo dobrego modemu to max pół roku korzystania z
> /Inetu. Ja ze swojego jestem bardzo zadowolony, działa bardzo szybko i
> /pewnie a już w tym miesiącu będę mógł go rozbudować do wersji x2
> /(56kb/s). Jedyne problemy to fakt że czasami nie udaje sie uzgodnienie
> [...]

Ja w tej chwili tez "uzywam" USR Sportster 33600, ale akurat w moim
przypadku to same hocki klocki. Na trzech provider`ow Inetu do ktorych
mam dostep laczy sie czasami tylko z jednym na 21600. Przy probie
polacenia z pozostalymi dostaje komunikat - "komputer ktorego numer
wybrano nie odpowiedzial". Po wylaczeniu V.8 laczy sie z kazdym na
14400.
To drugi USR jaki mam u siebie, pierwszy - tez 33600 i tez Sportster,
dzialal poprawnie przez okres okolo miesiaca laczyl sie ze wszystkim na
28800, za pierwszym razem przy niewzawodnosci polaczenia okolo 98%,
wliczajac podniesienie sluchawki). Po miesiacu zaczely sie klopoty
opisane wyzej wiec zostal wymieniony (w innym komputerze dzialal bez
zarzutu). Podejrzewam ze ten egzemplarz tez jest OK.

Zainstalowany rownolegle ZOOM V.32bis dziala poprawnie przez caly czas.

Czy moze Ktos wie o co tu chodzi ?

Pozdrowienia Marek