Re: Caviar w kieszeni !!

Autor: Marek Malinski (lemax_at_man.pulawy.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 19:56:52 MET

In article <32F9B7E4.D90_at_wel.wat.waw.pl>, jgoca_at_wel.wat.waw.pl says...

> Czy to prawda, ze Caviary "gryza" sie z SEGATE'ami?
> Ktos mi kiedys opowiadal, ze bez wyraznej przyczyny zaczely mu sie
> pojawiac bad-sectory na CAVIARze gdy tylko zainstalowal SEGAE'a. Proces
> narastal lawinowo i ustal gdy odlaczyl SEGATE'a. Czy moze to byc prawda?
> Juras

Witam !

Podobno tak, ale chodzilo o starsze modele Segate-tow. Co do
nowych to dyski z serii Medalist z czarna polkolista nalepka
na wierzchu (to oslona-filtr otworow do domory talerzy) sa bardzo
podatne na naklocenia ze strony FDD jesli jest umieszczony nad
dyskiem i w miare blisko. Seagate glupieje, gubi pliki , katalogi,
na dysku robi sie kaszana, zawsze po uzyciu FDD. Nalezy powiesic
HDD gdzies dalej lub nad FDD i wszyskio OK.
MArek