Re: Jaki modem?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 22:01:15 MET

wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Dobieslaw Wroblewski) wrote:

>Hej.
>
> Wyglada, ze wygladam za modemem.
>Czy moglby mi ktos cos poradzic? Zarowno taniego
>jak i drozszego wraz z parametrami i cenami...
>
>Yours D.W.
>wroblob_at_ii.uj.edu.pl

Ja używam USR Sportstera, który jest raczej drogim modemem ale uznałem
że nie stać mnie na tanie rozwiązania, a koszt modemu - nawet 750 zł
jest niczym w porównaniu kosztów eksploatacji. Zakładam że będę używał
Inetu godzinę dziennie. Na miesiąc wychodzi to ponad 100 zł, czyli
praktycznie koszt bardzo dobrego modemu to max pół roku korzystania z
Inetu. Ja ze swojego jestem bardzo zadowolony, działa bardzo szybko i
pewnie a już w tym miesiącu będę mógł go rozbudować do wersji x2
(56kb/s). Jedyne problemy to fakt że czasami nie udaje sie uzgodnienie
protokołów sieciowych lub dostaje informację ze "zostałem odłączony od
komputera" jeszcze zanim sie zalogowałem. Myślę jednak ze to nie wina
modemu tylko TP.sa i ich przeciążonych modemów.

           LUKE

    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon