Re: Re: Płyty Gigabyte i Soyo, która lepsza

Autor: Marek Malinski (lemax_at_man.pulawy.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 11:42:23 MET

In article <32fd4aa9.3497565_at_news.icm.edu.pl>, radekp_at_usa.net says...

> Ja mam Gigabyte - sprawuje sie niezle. Ale gdy niedlugo bede ja
> wymienial to kupie Soyo. Znajomy ma firme i sprzedal troche juz tych
> plyt - dobre, szybkie, naprawde niezle. Dwuletnia gwarancja. Staranne
> wykonanie.

> FX - 64MB/128MB, PCI 2.0
> VX - jw. + obsluga DIMM
>
> Najnowszym chipem jest HX i w niego warto zainwestowac. Nie jest
> znaczaco drozszy od FX/VX, a jest szybszy i nie limituje pamieci do
> 128MB jak FX.

> Szybsza? Raczej Soyo...
> [...]
Zobacz test plyt w ostatnim Enterze. Wyglada jednak ze Giga
jest szybsza od Soyo. Poza tym HX daje korekcje bedow w pamieci
RAM (cos jak parity tyle ze dla EDO)i to jest najwazniejsza zmiana.

Mam od 6 m-cy taka plyte jest naprawde ok.

Sam sprzedalek ok 100 plyt Giga i ZADNA - powtazam ZADNA
nie padla. Maja flash-Bios i mam zawsze mozliowsc nagrac
nowy userom. (Moge podeslac zainteresowanym).

Moj dostawca sprzedal tego ladnych kilka tysiecy i tez serwis
nie ma z nimi nic do roboty (oczywiscie pomijajac plyty zwalone
przez userow - spalone porty RS, uszkodzenia mechaniczne itp.)

MArek