Re: Płyty Gigabyte i Soyo, która lepsza

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 23:05:13 MET

Mon, 03 Feb 1997 14:40:39 +0100, Tomek Latko <tlatko_at_kamsoft.com.pl>
napisał(a):

>Zastanawiam sie ktora plyte kupic?
>Soyo Triton, czy Gigabyte
>z P120 Intela

Ja mam Gigabyte - sprawuje sie niezle. Ale gdy niedlugo bede ja
wymienial to kupie Soyo. Znajomy ma firme i sprzedal troche juz tych
plyt - dobre, szybkie, naprawde niezle. Dwuletnia gwarancja. Staranne
wykonanie.

>I co znaczaja symbole
>2 po nazwie, lub VX, HX (to chyba sposób montarzu chipow?)

FX - 64MB/128MB, PCI 2.0
VX - jw. + obsluga DIMM

Najnowszym chipem jest HX i w niego warto zainwestowac. Nie jest
znaczaco drozszy od FX/VX, a jest szybszy i nie limituje pamieci do
128MB jak FX.

>Czy moze ktos uzywa tych plyt?
>Ktora szybsza, bardziej niezawodna?

Szybsza? Raczej Soyo...
Niezawodna? Na Gigabyte ma rok gwarancji z JTT, na Soyo Action daje 2
lata...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --