Re: Płyty Gigabyte i Soyo, która lepsza

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 19:49:16 MET

Tomek Latko <tlatko_at_kamsoft.com.pl> wrote:

>Zastanawiam sie ktora plyte kupic?
>Soyo Triton, czy Gigabyte
>z P120 Intela

>I co znaczaja symbole
>2 po nazwie, lub VX, HX (to chyba sposób montarzu chipow?)

>Czy moze ktos uzywa tych plyt?
>Ktora szybsza, bardziej niezawodna?

Odpowiem niestety tylko czesciowo na to pytanie.
Uzywam plyty Gigabyte FX od 1,5 roku z P133 Intela. Nie mam zadnych
klopotow. Wspolpracuje dobrze z 1 GB Caviarem i karta graficzna ELSA
Winner oraz GUS PnP i karta sieciowa D-Link 250. Dodatkowo ma ona 3
banki pamieci. O ile mi wiadomo SOYO ma 2 banki (jak wiekszosc plyt).
Niedawno robilem upgrade BIOS'a, ktory zakonczyl sie sukcesem. W
dalszym ciagu ciesze sie niezawodna praca komputera. Jeszcze nie
slyszalem o wadliwej plycie Gigibyte'a.
Nie moge porownac jej z Soyo, poniewaz takiej nie uzywam. Byc moze
wypowie sie ktos, kto jej uzywa.

Zycze trafnego wyboru i pozdrawiam.
Krzysztof Romanski
mailto:caro_at_free.polbox.pl