Re: Real audio ?

Autor: Tomasz Berezowski (tber_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 11:46:45 MET

Maciej Eckstein <sherlock_at_it.com.pl> wrote:

>Skad masz te informacje, bo obawiam sie ze to nie jest prawda!
>RA uzywa wlasnego formatu komprejsi ktory wogule nie poruwnuje sie do
>jakosci jakia oferuje Mpeg L3.

Te wiadomasci sa z bezposredniej rozmowy z facetem z Progressive
Networks na ostatnich targach NAB w Los Angeles. Twierdzil, ze RA 3.0
uzywa tego wlasnie algorytmu. Co do jakosci. Jakosc zalezy od
szerokosci strumienia. Nie mam encodera Layer III to nie moge porownac
jak oryginalny Layer III brzmi z predkoscia 28.8.

Tomasz Berezowski
tberezu_at_rmf.pl
Tom Berezowski
RMF FM Radio