Matrox Millenium

Autor: Ryszard Stankowski (ryss_at_geocities.com)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 17:25:23 MET

        Witam wszystkich,

   Gdzies na poczatku grudnia toczyla sie dyskusja w gronie fachowcow
na temat wyzszosci Millenium nad ET6000 i odwrotnie. Argumentacja
zwolennikow Millenium przekonala mnie na tyle, ze zainteresowalem sie
na powaznie zakupem ww karty, a poniewaz z komputerem mam do czynienia
jedynie w domu zwracam sie z prosba o odpowiedz na kilka pytan do
tych, ktorzy uzywaja tej karty lub ja testowali.

1. Czy jest roznica w wydajnosci karty posiadajacej 2 i 4 MB RAM?
  Co jeszcze traci ona majac tylko 2 MB? Stac mnie raczej na 2 MB.
2. Czym roznia sie jej mozliwosci 3D od Mystique czy 3D 2000?
3. Pisaliscie, ze jest konstrukcja nieco przestarzala, czy bedzie
  mozna kiedys podczepic do niej rozszerzenie z Voodoo?
4. Zalezy mi glownie na karcie opartej o dwuportowe pamieci, w
  publikowanych testach Millenium nie zawsze wypadala na 1 miejscu.
  Jakie sa obecnie karty zbudowane na dwuportowych pamieciach o
  podobnej wydajnosci w tej samej lub nizszej cenie?

Dziekuje i pozdrawiam,

        Ryszard Stankowski