Re: Co wiadomo o Zoltrix'ie33600

Autor: Eugeniusz Burzyk (eb_at_pb.bielsko.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 17:48:00 MET

Pawel Komos wrote:

> Kornel Zieliński <corelek_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
> <01bc0b72$c1b56880$LocalHost_at_KornelZieliski>...
> >

> Te olbrzymie koszty to ok. 2000-3000 zl. Wiem, bo to robilismy dla swoich
> modemow. Moze nie zrobili homologacji bo bali sie, ze nie przejdzie?

1. Czy na pewno "przejście homologacji" zalezy tylko od jakosci
testowanego sprzetu?
2. Moze zamiast testowac Zoltrix'y czy inny sprzęt TP SA powinna sama
poddac sie homologacji? Obawiam sie, ze polowa ich central nie
przeszlaby homologacji.
3. Prosze sprobowac polaczyc sie jakimkolwiek modemem, nawet najwyzszej
jakosci, o np. w Zakopanem.

--
Eugeniusz Burzyk
mailto:eb_at_pb.bielsko.pl