Re: Matrox Millenium

Autor: Andrzej (azdzit_at_fourpi.com.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 18:54:49 MET

ryss_at_geocities.com (Ryszard Stankowski) wrote:

> Witam wszystkich,

>1. Czy jest roznica w wydajnosci karty posiadajacej 2 i 4 MB RAM?

Tak, przy wykorzystywaniu pelnej akceleracji 3D (Mistique)
> Co jeszcze traci ona majac tylko 2 MB? Stac mnie raczej na 2 MB.
>2. Czym roznia sie jej mozliwosci 3D od Mystique czy 3D 2000?

Millenium jest _bardzo_ wydajna karta do zastosowan CAD, Mystique jest
nowa karta z nowym chipem. Przeznaczona jest do zastosowan 3D (szybsza
od Millenium) i szybkiego przetwarzania 2D (5-10% wolniej od
Millenium). Dodatkowo Millenium pracuje na pamieci VRAM, a Mistique na
SGRAM (nowy typ szybkich pamieci jednoportowych).

Wiecej nie wiem :-(

Andy

* Latanie to sztuka, a raczej sztuczka.*
* Dowcip polega na tym, by nauczyc sie *
* rzucac na ziemie i nie trafic w nia. *
* Andrzej "Andy" Zdzitowiecki *
* Sales Director - 4PI Analyst SC *
* Email: azdzit_at_fourpi.com.pl *
* http://www.atm.com.pl/~4piaz *