Re: Co wiadomo o Zoltrix'ie33600

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 15:41:11 MET

sa dwie wersja najtanszych Zoltrixow 14400. jedna z RPI na chipsecie
Rockwell, a druga ze sprzetowym v42(bis) na UMC. ta druga wersja mimo
niskiej ceny jest imho dobra - niestety zewnetrznie oba rodzaje modemow
nie roznia sie niczym a dystrybutorzy w ogole nie wiedza nawet ze sa dwa
ich rodzaje.

>USR bywa za cene x2, ale one dopiero od niedawna sa dostepne w kraju.
>No gdzie je mozna kupic na okraglo?

wsadzilem ostatnio do bbsa couriera (to taki usr tylko x4 albo i wiecej
;)) ). roznica jest o dwa rzedy wielkosci..

karpio