Re: PC

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 19:27:33 MET

On Mon, 20 Jan 1997 10:50:35 +0100, Michal Sobkowski
<msob_at_ibch.poznan.pl> wrote:

>A ja mam pytanie właœnie do Mariusza:
>Dlaczegóż to umiałeœ odpowiedzieć (i to ostro) na jakieœ tam blubranie [
>:-), sorry, Tomek] Tomka, a na konkretne zarzuty Krzysztofa nie???
>
>Pozdrawiam,
>Michał

Amiga sie wieszala i PC sie wiesza - wieszanie sie sprzetu jest takim
samym pewnikiem jak to, ze Ziemia jest okreagla (chociaz po
przeczytaniu paru ksiazek Terry Prachet'a mam pare watpliwosci :)
Jednym sie Amiga/PC wiesza co 15 min drugim co tydzien - komu wierzyc?

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl