Re: PC

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 23:19:10 MET

Krzysztof Cynarski <kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl> wrote in article <199701190032.BAA10368_at_willow.iie.pz.zgora.pl>...

> Ja pracuje na nowiutkiej Amidze w TV. Boziu co ja bym nie dal za to zeby
> to byl Pecet. Na tym badziewiu nie da sie zrobic nic. Niedlugo na
> monitorze wypali sie ta mrugajaca czerwona ramka z (rowniez czerwonym)
> napisem "Application error.." albo "System failure..." albo costam innego.
> I teraz to nie pomaga zadne Ctrl-Amiga-Amiga. Tylko wylacznik sieciowy. I
> tak co jakies 20 minut. Przyjemna maszyna nie ma co.

Dokladnie tak sie dzieje z wiekszoscia Amig...
Ale kazda proba przekonania Amigowca, ze ma
sprzed do d... spelznie i tak na niczym.

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |