Re: MS i Optimus

Autor: Jaro (Jaromen_at_hotmail.com)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 19:38:26 MET

Pawel Zielewski <ZIELU_at_gazeta.pl> napisał(a) w artykule
<33FCE72446E_at_gwr.gazeta.pl>...

> Przed chwila wrocilem z konferencji na KompExpo 97, gdzie prezes
> Kluska przedstawil nowy komputer, ktory zostal stworzony w spolnie z
> Microsoftem i nazywa sie (nawiasem fajne ma logo) Microsoft/Optimus.
> Z dwoma Pentium pro 200 i W95
> Ma dzialac
> PAWEL ZIELEWSKI
>
> ZIELU_at_gazeta.pl

Parodiaaa! Jestem ciekaw ile to bedzie kosztowalo. Dodanie do tego Win95 to
najwieksza glupota! Pieknie sie popisal nasz Optimus :( . Moze z Windows NT
by to jakos chodzilo (nawet bardzo dobrze) ale dodanie do tego 16/32
bitowego smiecia jakim jestWin95to czysty idiotyzm zarowno ze strony
Microsoftu jak i Optimusa!!!