Re: PC

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 10:50:35 MET

19 Jan 97 , 1:31, Krzysztof Cynarski pisal:

Na to zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski) zażartował:

Co spotkało się ze zdecydowaną ripostą Mariusza Studzinskiego:
> Widac, ze nigdy nie miales kontaktu z Amiga i dlatego piszesz takie
> bzdury. Ignorancja nie juz dzisiaj zaleta wiec nie sadze abys mial sie
> czym szczycic.

A ja mam pytanie właśnie do Mariusza:
Dlaczegóż to umiałeś odpowiedzieć (i to ostro) na jakieś tam blubranie [
:-), sorry, Tomek] Tomka, a na konkretne zarzuty Krzysztofa nie???

Pozdrawiam,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl