Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 20:46:46 MET

18 Jan 97 , 15:11, Tomasz Kepinski pisal:

> Wezme to pod uwage. Przyznam jednak, ze ciezko jest mi uwierzyc, ze
> uzytkownicy beda to czytali....

A ja nie wierze zeby te zachowania wynikaly z nieznajomosci
netykiety. Tak samo jak nie wierze aby jej znajomosc mogla kogos o
paskudnym charakterze przekonac do zaniechania glupich dzialan.

Konta free w polskich warunkach sa O.K. (nie O.B. :-) bo dzieki nim i
TPSA do korzystania z e-mail wystarczy komputer, modem i telefon. To
nie jest w Polsce malo a koniecznosc rejestracji i dodatkowych oplat
na rzecz providerow byla czynnikiem hamujacym. Z tego co wiem to
PDI oferowalo dostep probny ale zawsze trzeba bylo sie przejsc i
zapisac.

Zamiast marudzic ze ktos pisze z free.polbox.pl glupoty to trzeba mu
to grzecznie i w miare mozliwosci dowcipnie :-) wytlumaczyc a nie
strofowac go dajac mu "delikatnie" do zrozumienia ile to on sie musi
jeszcze nauczyc. Takie skrajne akcje tworza rownie skrajne reakcje
typu strumienie bluzgow na liste (nie wiem czy to juz tutaj bylo) i
jakos nikomu do glowy nie przychodzi kto tak naprawde te bluzgi
sprowokowal. Jak ktos wysyla na liste swoj pierwszy list to nie
wymagajmy zeby wszyscy czytali go z niemym zachwytem. Teraz od
wytrawnych listowiczow (sa tacy?) zalezy ilu z tych free stanie sie
pelnoprawnymi czlonkami internetowej spolecznosci a ilu zleci na
"margines" gdzie szczytem mozliwosci jest produkowanie fake-maili na
podstawie przepisu z pisma "Internet".

> Z powazaniem,
> Tomasz Kepinski email: tomk_at_polbox.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Acha. TP S.A. na podstawie danych z bazy billingowej jest w
stanie ustalic numer spod ktorego w okreslonych godzinach laczono sie
z okreslonym modemem. Jesli ktos poczuje sie straszliwie obrazony
przez "fremena" ((c)Frank Herbert) to moze udac sie do sadu ktory
moze zlecic TP S.A. ustalenie winnego. Hawk!