Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Tomasz Kepinski (tomk_at_polbox.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 15:05:31 MET

Piotr Manturzyk wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Nie moglem uwierzyc i sam sprawdzilem. I niestety to sie nie zgadza.

Dlaczego "niestety" ?
Przeciez gdyby prawda byla taka jak sugerowal autor cytowanej wiadomosci
to bylaby to kompletna bzdura. Cytowana powyzej informacja nie jest
oparta na zadnych danych zwiazanych z serwisem "free.polbox.pl". Sadze,
ze pewni ludzie po prostu bardzo chca zdyskredytowac free i wymyslaja
kompletne bajki na temat rzekomych ograniczen bezplatnych kont
pocztowych. Przeciez ten serwis zostal utworzony po to aby byl uzyteczny
dla jego uzytkownikow. Bezplatne konta maja minimalne ograniczenia,
ktore w zaden sposob nie powinny przeszkadzac ich wlascicielom. My
chcemy aby to dzialalo i bylo uzywane. Nie rozumiem czemu wiele osob
wypowiada sie tak jakby chcieli koniecznie aby ten serwis zostal
zamkniety. Czyzby to wlasnie byl kierunek, w ktorym powinien zmieniac
sie Internet w Polsce ? Sadze, ze "Free" jest kolejnym krokiem (po
bezplatnym dostepie oferowanym przez TPSA) sluzacym upowszechnieniu
sieci.

> [...] polecam wszystkim
> przeczytanie http://free.polbox.pl/regulamin.html ,
> szczegolnie caly punkt 2 i punkt 3.2. (nie bede cytowal, poczytajcie
> sami). Podejrzewam, ze gdyby wszyscy najpierw przeczytali Regulamin,
> a pozniej zalozyli konto, to wiele nieporozumien udaloby sie
> uniknac. A link "Zakladanie konta" szefowie od Polboxa powinni
> umiescie na dole regulaminu, a nie na samym poczatku. Wtedy kazdy
> user musialby przynajmniej przescrollowac cala strone, a moze nawet
> by ja przeczytal, skoro ja 'sciagna'='zaplacil za nia'.

W formularzu, ktory sluzy do zakladania konta jest pozycja:
"Potwierdzam, ze zapoznalem sie z regulaminem korzystania z konta
pocztowego na serwerze free.polbox.pl". Odpowiedz defaultowa jest
ustawiona na "NIE". Aby zalozyc sobie konto kazdy musi zmienic to na
"TAK".
Wiecej ciezko jest wymyslec.

> Do szefow polboxu: moze by tak w p.3.2 owego regulaminu dac jeszcze
> linka na netiquete?

Wezme to pod uwage. Przyznam jednak, ze ciezko jest mi uwierzyc, ze
uzytkownicy beda to czytali....

Z powazaniem,
Tomasz Kepinski email: tomk_at_polbox.pl