Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 16:00:54 MET

At 13:55 97-01-18 +0100, you wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Nie moglem uwierzyc i sam sprawdzilem. I niestety to sie nie zgadza.
>Nie mam konta na polboxie i nie bede go mial, ale polecam wszystkim
>przeczytanie http://free.polbox.pl/regulamin.html ,

  Nie chce mi sie czytac regulaminu
  ale moze podpowiem free.polboxowcom
  co nalezy zrobic zeby nie stracic konta:

  raz na tydzien wysylac do samego siebie krotki mail o dowolnej tresci.

  Nie zapisywac sie na listy dyskusyjne np PECET
  bo was TPSA obedrze z pieniedzy a
  free.polbox zablokuje konto z powodu przepelnienia.

--
Romek