Re: Jarmark, jego tworcy i poplecznicy

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 15:03:39 MET

On 18 Jan 1997 02:00:54 +0100, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>oczywiscie polbox nie ponosi najmniejszej winy za ta sytuacje.
>Ja prawde mowiac oczekiwalem ze z takiego servisu skorzystaja
>glownie osoby juz z internetem obyte, bo przeciez najpierw jakies
>wejscie do internetu trzeba miec zeby skorzystac z konta pocztowego.
>Myslalem glownie o osobach ktore z roznorakich powodow nie chca
>czy nie moga korzystac do prywatnych celow z konta w pracy czy na
>uczelni. Tymczasem polbox stal sie jakims poletkiem doswiadczalnym
>dla poczatkujacych, i przyznam szczerze ze nie bardzo rozumiem to
>zjawisko.

> [...]

To jest calkowicie normalne i w sumie bardzo pozytywne zjawisko.
Dzieki TPSA i Polbox do sieci ma teraz dostep o wiele wiecej ludzi.
Stosunek chamow do ludzi kulturalnych jest wsrod nich zapewne taki sam
jak i wsrod calego spoleczenstwa. Wiekszosc glupot jakie 'nowi'
wyczyniaja wynika z tego, ze brak im wiedzy - jak juz sobie troche
poczytaja i zobacza jak sprawy sie maja to wiecej nie ma z nimi juz
klopotow. Inna sprawa jest jednak z ludzmi, ktorzy w 3 minuty po
zakupie modemu wala na polowe list dyskusyjnych post z subjectem
'dsdsdsdasfa' i z body 'dupa',a potem jeszcze wymyslaja ludziom,
ktorzy im zwrocili uwage, od najgorszych. Ale na takich zawsze jest
sposob :). Najwazniejsze jest by umiec odroznic _tymczasowy_ brak
wiedzy od zwyklego skurwysynstwa.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl