Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 13:52:42 MET

Krzysztof Cynarski wrote:

> Dlaczego ludzie z free.polbox.pl tak koniecznie chca sie wypowiadac na
> lamach listy i pisza jedynie dla pisania? Dlaczego na koncu kazdego
> takiego listu jest "odpowiedz prosze na adres: ktos_at_free.polbox.pl"....
> Odpowiedz jest prosta: musi ktos do nich pisac, a oni musza odbierac ta
> poczte bo jak nie so siuuu.. i po tygodniu konta nima.. .
                              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nie moglem uwierzyc i sam sprawdzilem. I niestety to sie nie zgadza.
Nie mam konta na polboxie i nie bede go mial, ale polecam wszystkim
przeczytanie http://free.polbox.pl/regulamin.html ,
szczegolnie caly punkt 2 i punkt 3.2. (nie bede cytowal, poczytajcie
sami). Podejrzewam, ze gdyby wszyscy najpierw przeczytali Regulamin,
a pozniej zalozyli konto, to wiele nieporozumien udaloby sie
uniknac. A link "Zakladanie konta" szefowie od Polboxa powinni
umiescie na dole regulaminu, a nie na samym poczatku. Wtedy kazdy
user musialby przynajmniej przescrollowac cala strone, a moze nawet
by ja przeczytal, skoro ja 'sciagna'='zaplacil za nia'.
Do szefow polboxu: moze by tak w p.3.2 owego regulaminu dac jeszcze
linka na netiquete?

Ale ja sam wiem jak to jest. Kupuje nowy program, otwieram
koperte, instaluje, ciesze sie albo zloszcze, ale Licencji na
kopercie nie czytam.

> Smieszne sa te ograniczenia czasowe w free polbox-ie... lecz moze gdyby
> sie zmienily to bylo by mniej narzekan na ludzi z tej domeny. :)))))

pozdrowienia
gandalf

--
|           DC Piotr Manturzyk            |