Re: Dlaczego ludzie musza sie wypowiadac

Autor: Tomasz Kepinski (tomk_at_polbox.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 14:54:02 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> Nie chce mi sie czytac regulaminu
> ale moze podpowiem free.polboxowcom
> co nalezy zrobic zeby nie stracic konta:
>
> raz na tydzien wysylac do samego siebie krotki mail o dowolnej tresci.
>
> Nie zapisywac sie na listy dyskusyjne np PECET
> bo was TPSA obedrze z pieniedzy a
> free.polbox zablokuje konto z powodu przepelnienia.

Szkoda, ze ci sie nie chce jednak tego regulaminu przeczytac. To co
"doradzasz" uzytkownikom "free.polbox.pl" nie ma zadnego sensu. Jedyne
ograniczenia konta pocztowego to (cytat):

        1.Poczta znajdujaca sie na naszym serwerze powyzej 10 dni
zostanie
           skasowana.
        2.Wszystkie skrytki pocztowe posiadaja limit objetosci ustawiony
na 500
           kb.
        3.Konta na ktore nikt sie nie zaloguje przez okres 60 dni beda
           automatycznie usuwane.

Gdzie tu widac odniesienie do Twoich "rad" ?
NIGDY nie bylo punktu w stylu "jesli na konto nie przyjdzie przez okres
tygodnia zadna poczta to zostanie ono skasowane".
Powyzsze ograniczenia zostaly utworzone m.in. na podstawie innych
serwisow tego typu (np. Geocities).

Musze stwierdzic, ze wiele osob piszacych na listach dyskusyjnych
zarzuca brak obycia nowym uzytkownikom Internetu, korzystajacym na ogol
z posrednictwa TPSA oraz free.polbox.pl. Sadze jednak, ze takiemu nowemu
Internaucie mozna wiele wybaczyc - on sie dopiero uczy. Co mam jednak
sadzic o serii listow, w ktorych wypowiadaja sie osoby tak bardzo
krytykujace innych a sami piszacy zupelnie niesprawdzone informacje,
ktore wprowadzaja w blad ogol czytelnikow ?

Z powazaniem,
Tomasz Kepinski email: tomk_at_polbox.pl