Re: Jarmark, jego tworcy i poplecznicy

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 01:57:28 MET

On Fri, 17 Jan 1997 23:25:39 +0100, Tomasz Kepinski wrote:

>Aha - chetnie wyslucham uwag i pomyslow dotyczacych sposobu prowadzenia
>uslug bezplatnych kont i stron WWW. Szczegolnie dotyczy to sytuacji,
ktora wywolala nasza dyskusje. Niestety nie widac tu wiekszych mozliwosci
manewru.

oczywiscie polbox nie ponosi najmniejszej winy za ta sytuacje.
Ja prawde mowiac oczekiwalem ze z takiego servisu skorzystaja
glownie osoby juz z internetem obyte, bo przeciez najpierw jakies
wejscie do internetu trzeba miec zeby skorzystac z konta pocztowego.
Myslalem glownie o osobach ktore z roznorakich powodow nie chca
czy nie moga korzystac do prywatnych celow z konta w pracy czy na
uczelni. Tymczasem polbox stal sie jakims poletkiem doswiadczalnym
dla poczatkujacych, i przyznam szczerze ze nie bardzo rozumiem to
zjawisko.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi